Friday 11 February 2011

7 persoane cu care alegi sa-ti petreci timpul

Asa ca idee, sau ca experiment de imaginatie..

Cred ca fiecare ar putea gasi exercitiul asta a fi util:

Sa te gandesti la 5 persoane. 'Top 5 persoane cu care imi petrec eu timpul.'

persoana 1 ar fi ..
persoana 2 cred ca este ..
persoanele 3, 4 si 5 probabil sunt...

si apoi
ar mai fi 'persoana' 6. gandurile mele.
gandurile mele despre lumea din jur, si mai ales gandurile mele despre mine.

si s-ar mai putea adauga 'persoana' 7 .. cartile pe care le citesc, si cu care imi petrec parte din timp. gandurile altora, care poate ma inspira..


ei, si acum.. daca e sa stai sa te gandesti.. la lista asta.. la persoanele astea..

cam ce imagine de ansamblu se creaza?

..


persoana 1 ...
persoana 2 ...
persoana 3 ...
persoana 4 ...
persoana 5 ...

si

gandurile tale ...

..

Viitorul tau... este in fata ta, acum!

..

No comments:

Post a Comment