Wednesday 23 February 2011

trebuie sa-mi redescopar IERARHIA VALORILOR

Imi era comod, in ultimele saptamani si luni, si actionam ..lenes.

Acum realizez ca imi era comod, pentru ca aveam majoritatea nevoilor satisfacute.
(I had gotten good at getting, and getting was satisfied)

Dar nu este corect. Ori mergi inainte, ori aluneci inapoi. Nu exista stagnare - pentru ca universul este in continua miscare, energia este in continua miscare.
Cea mai mare nebunie este sa te crezi un bolovan, in mijlocul fluviului.
Trebuie sa curgi. Sa fii precum apa. Nu sa stai, ci sa mergi cu ea.

Si acum realizez care este o solutie, aparent, foarte eficienta la starea aceea.
Sa-mi descopar, sau mai bine zis - sa-mi 're-descopar' IERARHIA VALORILOR.

Ultima oara am facut asta candva anul trecut parca.

Nu e un proces usor, si poate sa deschida multe usi (unele catre frici bine ascunse, dar majoritatea catre talentele innascute, si catre mari oportunitati).

No comments:

Post a Comment