Friday 11 February 2011

Un paranoic uituc si lenes

Mi se pare ca, in urma cu ceva timp niste oameni au facut lucruri care m-au deranjat,
dar, eu sunt cam uituc din fire, si.. na, am uitat. :P

Si dupa aceea mi-am amintit ca am niste situatii despre care probabil ar trebui sa-mi fac griji, .. dar, eu sunt cam lenes din fire si .. na.. mi-a fost prea lene sa mai stau sa-mi fac griji.

Dupa aceea am stat un pic pe ganduri, si am ajuns la concluzia ca foarte des am halucinatii. Imi inchipui lucruri.. imi inchipui ca toti oamenii din jur sunt, din firea lor adevarata, sinceri si prietenosi.

Acum chiar ca am cazut pe ganduri.
Imi fac griji ca, pe viitor s-ar putea sa de-a dreptul paranoic, si sa cred ca toti oamenii din jur au ceva cu mine si vor sa-mi fie prieteni si sa ma ajute!

No comments:

Post a Comment